Najczęściej kupowane

  • Banner

Regulamin sklepu


I. Warunki ogólne


1.Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem http://best-parts.pl/ umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Wszystkie sprzedawane produkty są nowe, wolne od wad i objęte gwarancją 12 miesięcy chyba , że w karcie produktu podane jest inaczej.

3. Na wszystkie towary wystawiany jest paragon lub na życzenie kupującego Faktura VAT.

4. Sklep http://best-parts.pl/ jest prowadzony przez firmę:

Best-parts Tomasz Ząbczyk
36-100 Kolbuszowa, Kolbuszowa ul.Rzeszowska 8
NIP 814-160-88-60

5. Adres do korespondencji:

Best-parts Tomasz Ząbczyk Kolbuszowa ul.Rzeszowska 8, 36-100 Kolbuszowa
tel. : 783 562 887
e-mail: biuro@best-parts.pl

6. Zakup w sklepie internetowym best-parts.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień


7. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia, można również składać zamówienie jako "gość" jednak podgląd statusu zamówienia będzie nie możliwy.

8. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

9. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym firmy best-parts Tomasz Ząbczyk Wpłat można dokonywać przy pomocy zwykłego przelewu bankowego oraz przy odbiorze.
Nr konta bankowego Pekao S.A :

25 1240 2627 1111 0010 7307 0659


10. Kupujący pokrywa koszty dostawy na, które składają się koszty wysyłki, pakowania oraz opakowania. O wysokości opłaty kupujący jest informowany przed złożeniem zamówienia.

11.Paczki są nadawane w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności lub wyboru wysyłki pobraniowej w dniach roboczych od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9.00-18.00

12.W przypadku towarów, których tymczasowo nie ma na magazynie czas ten może się wydłużyć o czym kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany po złożeniu zamówienia, kupujący ma prawo zrezygnować z zamówienia w przypadku gdy przedłużony termin dostawy mu nie odpowiada.

13.Na podstawie art. 72 par. 2 Kodeksu Cywilnego, nieuzasadnione nie odebranie przez Kupującego towaru zobowiązuje Kupującego do pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez nas w związku z otrzymanym zamówieniem, w szczególności kosztów pakowania i wysyłki.

14.Wszystkie nadawane przez nas przesyłki są wolne od zewnętrznych wad fizycznych. Odbierając towar Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada naruszonego opakowania lub innych uszkodzeń zewnętrznych wskazujących na uszkodzenie podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji na tego typu uszkodzenia jest protokół spisany w momencie doręczenia paczki w obecności przewoźnika.

15. Odbiór osobisty jest możliwy po potwierdzeniu zamówenia i zmianie jego statusu na "Gotowe do odbioru" od tego momentu kupujący ma 10dni na odbiór produktów, w przypadku wydłużenia się tego terminu kupujący musi o tym poinformować, inaczej zamówienie zostanie anulowane.

16. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

17. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Best-parts Tomasz Ząbczyk zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

18. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

19. Firma Best-parts Tomasz Ząbczyk zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

20. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym http://best-parts.pl/ są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

21. Towar zakupiony poprzez stronę http://best-parts.pl/ a odebrany w sklepie stacjonarnym traktowany jest jako zakup stacjonarny a nie internetowy i nie podlega zwrotom ani wymianą.

III. Zwroty

Aby dokonać zwrotu lub wymiany części, towar ma byc  nie montowany, nie używany i nie instalowany  do pojazdu i jego elementów wyposażenia. Część musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu tzn: nienaruszonym, bez jakichkolwiek własnych napisów, nieoklejonych żadną dodatkową taśmą bezpośrednio na opakowaniu produktu. Zwracany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu. Za właściwe wysłanie towaru odpowiedzialny jest nadawca. Firma Best-parts nie przyjmuje przesyłek zwrotnych za pobraniem 


22. czas na zwrot:14 dni - przed dokonaniem zwrotu należy poinformować sprzedającego mailowo (biuro@best-parts.pl) lub telefonicznie (+48 783 562 887)

23. adres do zwrotu:

Best-parts Tomasz Ząbczyk

Kolbuszowa ul.Rzeszowska 8 

36-100 Kolbuszowa

24. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

25.Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

26.Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

27.Towary kupione na firmę nie podlegają zwrotom.

IV. Reklamacje


28. Zgodnie z art. 545 &2 Kupujący winien przed odbiorem przesyłki dokładnie ją sprawdzić. Jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

29. Protokół szkody, sporządzony w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej, zostanie uznany za podstawę dochodzenia roszczeń w zakresie uszkodzeń oraz ubytków powstałych w czasie transportu i znacznie ułatwi postępowanie reklamacyjne z tego tytułu.

30.Klient ma prawo do reklamacji Towaru zakupionego.

31. Klient dokonuje reklamacji wysyłając zgłoszenie reklamacyjne na reklamowany Towar.

32. Wskazane jest podanie w reklamacji: imienia i nazwiska Klienta lub firmy, daty zgłoszenia, numeru paragonu, nazwy i ilości reklamowanego Towaru, opisu i rodzaju wady, żądania Klienta, telefonu kontaktowego.

33. Klient może wysłać zgłoszenie reklamacyjne w formie elektronicznej na adres e-mail biuro@best-parts.pl lub załączyć je do reklamowego Towaru.

34.Wraz z reklamacją Klient dostarcza do Sprzedawcy reklamowany Towar, kopię lub oryginał paragonu lub faktury VAT. W celu przyspieszenia procedury reklamacji, Sprzedawca może wskazać adres producenta lub dystrybutora reklamowanego Towaru, do którego Klient może bezpośrednio wysłać reklamowany Towar. Możliwość ta nie ogranicza w żaden sposób prawa Klienta do wysłania reklamowanego Towaru do Sprzedawcy.

35.Sprzedawca zobowiązuje się powiadomić Klienta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty jej złożenia.

V. Ochrona danych osobowych


36. Administratorem danych osobowych jest właściciel sklepu http://best-parts.pl/ firma podana w pkt I.4 regulaminu.

37. W sklepie dane zbiera się w w celu założenia konta klienta i realizacji zamówień i, po dodatkowym potwierdzeniu przez klienta, w celach promocji i marketingu sklepu.

38. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie sklepu oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep.

39. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

40. Każdy klient ma możliwość edycji, usuwania swoich danych w panelu klienta w sklepie lub poprzez wniosek wysłany na adres e-mail biuro@best-parts.pl

41. Akceptując regulamin sklepu, klient akceptuje powyższe warunki.


Śledź nas na Facebooku